Sola er tilbake, jeg syr…

Dette er ei trøye som jeg egentlig liker godt, men som føltes for vid i halsringingen. Jeg sprettet av ermene og klippet opp på skuldrene. Så sydde jeg inn på skuldersømmene, og det gjorde halsringningen mindre. Så ringet jeg litt ut nede i ermeåpningene, faldet, og satte inn «halv-ermene».
Erfaring: Ikke ta jobben med å sy i begge ermene før du prøver! Jeg gjorde det ikke, og dette førte til en ekstra spretterunde, og to runder med innsetting av ermene. Ut over det er jeg ganske fornøyd med resultatet.

Her er resultatet

Her er resultatet

Omsøm, under arbeid

Omsøm, under arbeid

Dette innlegget ble publisert i Omsøm av klær. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

