Ting og tang

Hjemmet mitt bærer et visst preg av et par av mine store interesser:  Jeg liker godt å reise, jeg har glass- og koppedilla og jeg koser meg i loppe-brukt-antikkbutikker.  Ofte så forener disse interessene seg – noen eksempler får dere her:Krystall og lin fra Øst-Europa
Krystallet er kjøpt i Russland, Bulgaria og Estland.  Linløperen er kjøpt i Litauen.
Brukt og antikk
Sølvtøy fra antikkbutikk  som selger gammelt sølv og gamle smykker i Trondheim.  Kopper fra brukthandler i Fredrikstad og Trondheim.
Glass fra Milano og Praha

Det grønne glasset var presang fra hyggelig innehaver av en lokal kafe i Milano.  Med til historien hører at i tillegg til glasset, så fikk hele reiseselskapet også med seg skikkelig magesyke!  De to andre glassene var kjøpt på flyplassen på hjemtur fra Praha, for mine siste kroner etter handleorgie i sko og klesbutikker.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

