På sotteseng

Denne uka har jeg vært hjemme fra jobben fordi jeg har vært sjuk.  Ute har det snedd store blavotta, det har gått ras i Tromsdalen og Storberget har havna på sykehus.  Det var de dårlige nyhetene.  Så over til de gode:

I dag ser jeg ut på blå himmel og sol som skinner på vakre, hvite fjell.

blogbilder-025

 

Selv er jeg for oppadgående, og regner med å være på jobb igjen på mandag.  Min innetilværelse har gitt meg god tid til å sitte i godstolen med PCen på fanget, og jeg har trena på bloggen!  Jeg har lært mye, og  tom. fått hyggelige og oppmuntrende kommentarer fra andre bloggere.  Må si jeg er imponert når jeg ser all kreativiteten som utfolder seg her inne i Bloglandia.   Jeg ser at alle har veldig flotte bilder, så jeg skjønner jeg må skaffe meg et bedre kamera eller lære meg mere om å fotografere og bildebehandle.  Eller kanskje helst begge deler.

Så noe bra kom det da ut av ei uke på sotteseng!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

