Mer enn 1000 klikk…

Pay It Forward

Denne fant jeg hos  http://somdagenegaar.blogspot.com/ .   Nå hadde jeg tenkt å gjøre ett eller annet i forbindelse med at jeg har hatt mer enn 1000 klikk på bloggen min.   Så da passer det fint at jeg slenger meg med på dette:

Reglene for Pay It Forward er ganske enkle.

Alle kan være med, kun 3 krav skal oppfylles:

1. Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.

2. Du skal ha lysten til å glede andre.

3. Du skal sende dine egne 3 gaver avsted innen de neste 365 dagene.

De 3 første som legger igjen kommentar på dette innlegget, får altså en gave fra meg innen 365 dager. Det eneste du må gjøre er å love å gjøre det samme på din blogg! (og selvfølgelig gjennomføre det!)

Blir du med?? Ja, så legg igjen din kommentar under her! Send samtidig adressen din på mail synneve47@gmail.com – så vet jeg hvor gaven skal sendes:-)

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Mer enn 1000 klikk…

  1. Annfrid sier:

    Så koselig at du vil være med. Vil begynne å tenke på gave, men som du sier så har vi jo et helt år på oss!
    Har også hatt besøksjubileum mens PC-en lå nede. Det gjør den nå forresten fortsatt, men kan nå surfe på lånt PC.
    Vi høres!

  2. besta sier:

    Gratulerer med 1000 klikk! Det er kjempeartig å følge bloggen din!

Legg igjen en kommentar

