La Même

 Evami utfordret alle som vil til å ta denne La Même, og jeg vil:

meme

Hva er du opptatt av for tiden?

Våronn og pynting i borettslaget, bilkjøp, mine nærmeste

Hva har du på deg i dag?

Knebukse og t-trøye.

Hva skal du spise til middag?

Har spist bacalao sammen med skrånaboen og eldstesønnen

Hva vil du gjerne lære deg?

Å sy!  

 Hva hører du på akkurat nå?

Nyheter på NRK , om overvåking. Lyden av oppvaskmaskinen.  

Hva er ditt favoritt vær?

Det varierer.  Deilig nord-norsk sommervær, med havblikk, eller sommerregn, dersom temperaturen holder seg.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?

Å få nok søvn i lyse nord-norske sommernetter.

Hva synes du om den personen som tagget deg?

Aktiv Trondheimsjente med to kjekke barn.  Hun tar fantastisk flotte bilder.

Hvis du kunne fått et hus,ferdig innredet,hvor som helst i verden,hvor skulle det ha vært?

En plass i Nord-Troms .

Hva ville du gjerne bli kvitt?

Krig, ufred og fattigdom i verden.  På mikronivå:  Noen uheldig plasserte og usunne kilo.

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen,hvor ville du dratt?

Først tenkte jeg på den transsibirske jernbane, men siden det bare er en time…Jeg kunne tenke meg en tur til USA, eller kanskje til Cuba.

Hvilket språk vil du lære?

Spansk, finsk, russisk

Hva ser du etter i en venn?

Lojalitet, humor, raushet, initiativ

Hvem vil du gjerne møte?

Min bestemor Eva, som døde da min far var bare 3 år.  Har spunnet mange fantasier om den dama.

Hva slags musikk liker du?

Skal absolutt se på Elvis, The King, på TV i kveld.  Beatles kommer jeg heller ikke utenom.  Og alle andre store 60-tallshelter.  Mener at det ikke er laget god musikk etter 60-tallet.  Er også glad i klassiske «svisker» og evergreens.

Hva er favoritt plagget i garderoben?

Bunaden min er uten tvil det fineste plagget.  Også har jeg en gammel vinterkåpe  fra Max Mara som jeg bruker og bruker og bruker.

 HVa er drømme jobben?

Anleggsgartner.  Illustratør.

Har du noen favoritt modeller?

Det må i så fall være de som har vært forbilder og hatt betydning for kvinners plass og muligheter i samfunnet. 

Hvis du hadde hatt 1000 kr,hva ville du brukt det på?

Jeg HAR 1000 kr., og skal bruke de på sommerplanter, busker, jord, hønsegjødsel

Beskriv stilen din

Bekvem, lettstelt og med bra reinhold.  Gjelder både personen og heimen.

Hva var det siste motebladet du leste?

Dersom KK er moteblad, så var det det.  Arvet det av min niese i ferien.

Den siste cd´n du kjøpte?

Den var sammen med en kokebok, som heter mat og musikk fra Italia…

Hva hørte du på da du ble tagget?¨

Samme som nå NRK 1

Hva vil du akkurat nå?

Kose meg med at det er fredag, og med program om Elvis som starter om en halv time.

Utforder alle som har lyst til å ta denne La Mëme…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

