Rekreasjon

Føler du deg sliten, smådeppa, gått i rangsnurr, kjeder deg litt og har behov for rekreasjon?  Kan jeg da få invitere deg med på hytta til en venn av meg?  Han har sendt meg en beskrivelse av veien:

(bildet er fjernet)

 

Vi starter pent og forsiktig nede i lia

 

Blir vi usikker på retningen, skal vi bare følge rekkverket.

(Bilde er fjernet)

 

I ulendt terreng er det laget bekvemme bruer.

 

Belønningen venter!  Fred og ro, og upåklagelig utsikt!

(Bilde er fjernet)

Vil du ikke være med på hytta likevel, sier du?  

 

Fortsatt behov for rekreasjon?  Da får jeg gjøre et siste forsøk:

forravda 368spa

Da får du bli med meg på rekreasjonsopphold på taket på SPA-hotellet.  Med bare tær og frukt og rosevin og deilig ettermiddagssol ved utebassenget.

Og ønsker du å finne flere R-historier, så gå til http://petuniablogg.blogspot.com/, hvor ABC-leken raser videre!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

29 svar til Rekreasjon

  1. MonicaFoto sier:

    Rekreasjon er viktig 😀
    Flott innlegg – jeg hadde ALDRI beveget meg på utsiden av fjellet på de plankene!!!!!!!

    PS! Du har skrevet feil link i ABC… det står mormonen….. 😀

  2. Trollkåno sier:

    Fy søren….får vondt i magen av mindre…
    går klart for det siste alternativet.
    God helg!

  3. Annfrid sier:

    Min høydeskrekk gjør valget enkelt. Det blir spa. Får sug i magen bare av å se på bildene av veien til hytta.
    Morsomt innlegg!

  4. Liv sier:

    ENESTÅENDE, men valget blir enkelt, jeg tar siste tilbud!
    Litt av en tøffing han der kammeratten din!!!

  5. fotoboksen sier:

    Lenge leve SPA-hotellene!!
    Himmel og hav for noen steder du tar oss med denne gangen!!
    Han får nok ikke mange besøk denne kameraten din. *ler*

  6. Petunia sier:

    Haha! Hytte et slikt sted hadde min mann likte så hadde han sluppet å få så mye besøk:P Nei, jeg bare tuller, men dette var et herlig innlegg fra deg. Jeg foretrekker en SPA rekreasjon for jeg liker ikke høyder så godt!
    Noe var galt med linken du la inn på ABC bloggen, men jeg ordner det nå!

  7. heidi sier:

    Ha ha ja denne er artig : )

  8. Ruth sier:

    Jeg tror jeg tar den liggende i en solstol jeg også. Men en annen gang kanskje —- ikke!

  9. Evami sier:

    Hadde ALDRI og da mener jeg aldri turt å gå opp den stien der.
    Og at syklistene tør,blir imponert jeg:) Men spaet blir jeg gladelig med og Relaxer på:)

  10. Rimkogeren sier:

    Tak for invitationen, men NEEEJTAK. Vi må finde en anden måde at mødes på!

  11. Rimkogeren sier:

    Og forreten tak for kommentaren.

  12. Rimkogeren sier:

    Uha, varmen må være steget mig til hovedet:
    Jeg mente ikke forreten, men FORRESTEN.

  13. Sommertid sier:

    da velger jeg spa oppholdet…men jeg får ta en siden…når jeg er frisk nok til å nyte det…akkurat nå så «lever» jeg bare…
    Go helg 🙂

  14. anjoe sier:

    På taget af spa-hotellet, skriver du, så jeg må spørge om, hvor mange etager har det hotel egentligt?? For er vi over de 3, så melder jeg fra såvel som jeg har gjort til hytteturen 😀

    Mange weekendhilsener fra Lolland!

  15. Randi sier:

    Jeg med min høydeskrekk kjenner suget og måtte hatt lang rekreasjon om jeg i det hele tatt hadde våget å TENKE på en sånn tur! Men jeg blir gjerne med på SPA!

  16. anjoe sier:

    Godt at jeg som den eneste til etage – du får vist frafald af spa-tilhængere, når de finder ud af, hvor højt op de skal for at nyde samme som dig.
    Kram til dig – og tak for svar såvel som kommentar hos mig – uha, jeg bliver svimmel nok en gang…

  17. Siw Aina sier:

    WOW, for et fantastisk sted!!!

  18. Beatemora sier:

    Å fyttikatta! Kjenner en blanding av frykt og fryd her 🙂

  19. Madame sier:

    Haha, det er helt fantastiske billeder – tusind tak for et godt grin 🙂

  20. Litt rekreasjon hadde vel ikke vært meg imot nå som jeg er sykemeldt noen dager, men jeg må nok velge spa-oppholdet, selv om turen opp fjellet såg ganske så spennende ut!! Flotte bilder!

    Ha en strålende, avslappende (?) helg!

  21. Juni sier:

    Det var da litt av en vei for å komme til hytta! Går ut fra at den bare er i bruk sommerstid.
    Greit å ha ei hytta sånn litt utenfor allfarvei, men det får være visse grenser for hva en skal gå gjennom for rekreasjonen. Sykkelen lar jeg stå hjemme og legger meg inn på SPA sammen med deg og flere andre etter hva jeg kan lese meg til. Det kaller jeg avslapping og rekreasjon.

    Herlig innlegg:)

  22. TorAa sier:

    Hva i all verden skal jeg si – bortsett fra rett på sak bilder?
    Noen ganger kan jeg også være slike steder, men uten forvarsel blir jeg skikkelig svimmel.

    Så godt da at du bragte ditt kamera

  23. stromma sier:

    Wow, där får man då inte vara höjdrädd alls :-).

    Ja, det är förunderligt gott med en del gamla vänner. Man behöver inte ha tät kontakt och ändå
    finner man tråden direkt när man träffas.

    Hoppas du får en härlig helg

    strömma

  24. Mandy Lou sier:

    Helt utrolig at noen kan gå opp der. Tenker bare på de som bygde stien.

  25. Kerstin sier:

    Jeg måtte nok desverre stå over selv om beløningen er super…
    med min høyde skrekk hadde jeg dødd før vi hadde startet…
    herlig innlegg…
    God sommer 0)

  26. Hobbygåsa sier:

    Vel, takk for invitasjonen men jeg tror ikke det er min form for rekreasjon 🙂 Ihvertfall ikke veien dit. Flott innlegg – ha en fin sommer!

  27. HildeS sier:

    Dette var et artig innlegg.. Tror jeg holder meg til belønningen jeg.
    Veien til toppen var noe strabasiøs synes jeg…

  28. AnnetteK sier:

    Tror jeg velger det siste valget jeg også 🙂
    Den løypa så spennende ut, men tror ikke jeg hadde kommet langt før høydskrekken hadde slått inn….

  29. viola sier:

    Hahaha! Så stilig! Skikkelig morsomt! 😀 Men jeg ble svimmel på den turen..! Vil nok heller bli med på SPA jeg! Selv om jeg misunner de som kommer opp og kan nyte den utsikten! 😉
    Veldig morsomt og stilig R-bidrag!! 🙂

Legg igjen en kommentar

