Jeg fant, jeg fant

Ja, hva finner man ikke når man rydder i gamle rotekasser?

002

Sannsynligvis et funn fra et loppemarked, nå bragt frem fra glemselen.  Og hva er ikke her samlet her på et brett:  Forskjellige hekter, trykknapper, sånne dongeriknapper som slås fast med en hammer (?), sikkerhetsnåler av ulik størrelse, borrelås, målebånd, sprettekniv, nåletreer, hemper, bl.a. to i metall som jeg tror skal være bak i kragen for oppheng, nålebrev, og en liten saks av merkelig en-fingers-modell. 

Så her er det førstehjelp for en hver situasjon man skulle komme opp i!

Det er to ting jeg ikke skjønner hva de skal brukes til.  Det ene er den lille hvite plastdingsen som ser ut som en stift.  Det andre er dette:

014

Er det noen som kan fortelle meg hva dette er for noe?

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk. Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg fant, jeg fant

  1. BirtH sier:

    Jeg kan ikke si deg hva verken plastdingsten eller det hvite båndet skal brukes til. Derimot kan jeg si at jeg har ørten dongeriknapper (reserveknapper) som jeg aldri har fått bruk for. Jaja –

  2. mormonsen sier:

    Jeg har en sånn reserveknapp-samling, jeg også. Kanskje vi burde lage en konkurranse på bloggen om mest kreativ bruk av dongeriknapper?

Legg igjen en kommentar

