Internet-premie

Her kan du lese alt om

Tenk det – jeg har vunnet en Internet-premie!  Også jeg, som ikke engang vinner i vinlotteriet på jobben, enda jeg trofast kjøper lodder hver eneste uke.  Men da jeg i går kom hjem, reisesliten og lei etter to dagers møtemaraton på Gardermoen, så fant jeg en ganske oppmuntrende og velfylt postkasse:

Blant avis og regninger lå det en stor pakke.  Fra utlandet – merket Royal Mail.  Det var  ullhedina.blogspot.com som delte ut rause gaver i anledning av at hun rundet 20000 besøkende på bloggen sin.  Ikke overraskende at hun har mange besøk, for hun har en blogg som jeg alltid blir i godt humør av å besøke.  Hun er forøvrig også den eneste jeg vet om som strikker selv om hun har hekseskudd og ligger flat på ryggen! 

Og jeg var altså en av de to heldige vinnerne.  For bare se hva pakken inneholdt:

Luksus til både innvortes og utvortes bruk, ledsaget av en hyggelig hilsen.  Så nå skal jeg kose meg og prøve ut en hel hudpleieserie, jeg skal lage meg hvit te «with a hint of pomegranate», og jeg skal spise deilig mørk sjokolade, mens jeg kroer meg i godstolen og beundrer mørketidsfargene på sørhimmelen.    Og på mørke og hustrige Tromsøkvelder  skal  jeg skal lage meg herlige, varme  sjokoladedrikker:  choca-mocha, belgian choc og mint madness.  Og posen med lavendel – den har jeg ennå ikke bestemt meg for om den skal legges under hodeputa, eller om den skal i skapet hvor jeg oppbevarer dynetrekk og putvar.  Uansett, så har jeg stor tro på at den skal bidra til at jeg skal sove godt nå i adventa.  Du verden, for en flott førjulspresang!   Hører DU til de som aldri vinner noe, eller hanker du stadig inn gevinster av ymse slag?

Sist helg helg opplevde Tromsøfolk et særsyn:  Ishavskatedralen, et kjent seilingsmerke i Tromsø, lyste i en klar blåfarge.  Det er andre året på rad at Diabetesdagen markeres på denne måten.  Og den blå kirka gir på denne måten Diabetesforbundet mye oppmerksomhet gjennom en novemberhelg hver høst. 

Flere ivrige forfattere av I-historier finner dere hos  iderike petuniablogg.blogspot.com hvor ABC-leken iler videre.

Dette innlegget ble publisert i Nord-Norge. Bokmerk permalenken.

27 svar til Internet-premie

  1. irene sier:

    Fint innlegg … med stilig bilde av Ishavskatedralen!

  2. Rimkogeren sier:

    Tillykke – Du ender jo med at bliven helt anden kvinde 🙂
    Fantastisk foto til slut.

  3. BirtH sier:

    Heldige deg! En overraskende pakke i posten, – så flott!
    Jeg vinner sjelden i lotterier. Men jeg har vunnet LIVET! 😀

  4. Petunia sier:

    Så flott da!!
    Det er så gøy med slike overraskelser:)
    Ishavskatedralen i slik lys er bare himmelsk!

  5. sologbolig sier:

    Stilig bilde av Ishavskatedralen og heldige deg som vinner ! God helg.

  6. Charlotte sier:

    Til lykke med prisen – og hvor er det en smuk iskatedral I har!

  7. mia sier:

    Så fin katedral, helt blå om kvällen. Så kul att vinna, det är inte varje dag det kommer paket i posten 🙂

  8. Sommertid sier:

    Kjekt med slike overraskelser. Og for et flott isblått bilde av katedralen.

    Go helg 🙂

  9. Madame sier:

    Tillykke med den fine gevinst – sikke en dejlig overraskelse!
    Og iskatedralen er meget imponerende 🙂

  10. Randi sier:

    Gratulerer – det var mange fine saker og ting du vant! Og katedralen i Tromsø er veldig vakker, uansett hvilken farge den har. Ha ei fin helg!

  11. Ellen sier:

    Jøss!!! Det var litt av en gave å få på en slik dag!! Alt så bare superdeilig ut og er jo perfekt på denne årstiden. Skikkelig heldig var du!!

    Jeg ønsker deg en skikkelig god kose-helg!

  12. Vibeke sier:

    Til lykke med prisen – og hvor er det en fantastisk smuk iskatedral!

  13. Turid sier:

    Det er hyggelig å vinne, og spesielt en sånn koselig premie. Ønsker deg en riktig god uke.

  14. Annfrid sier:

    Så koselig premie du vant. Nå blir det vel litt sjøldigging, tenker jeg. Og Ishavskatedralen var flott i blått lys, men den er nå fin uansett lys.
    God helg!

  15. anne-lie sier:

    Vill oxå ha en internet-premie;-))

  16. TorAa sier:

    Gratulerer og vel fortjent. Kos deg med premien, mens vi andre nyder synet av Ishavskatedralen i blått.

  17. strömma sier:

    Grattis till vinsten. Vad mycket härliga grejor du vann. Bra saker också som är både gott och luktar gott *ler*.
    Vad fin kyrkan var i den blå belysningen.

    Tack för dom goa orden hos mig. Att flytta är ett besmi. Men roligt också. Det blev inte den lägenheten. Jag tackade nej till den. Dom ska totalrenovera badrummet och köket och sen höjs hyran där. Men det kommer säkert annan fin och bra lägenhet att kolla in.

    Önskar dig en fin helg.

    kram
    Ingrid

  18. f. sier:

    noen må jo vinne , meg er det vært fall ikke , og så flott gave…heldige du…F.

  19. Ruth sier:

    Så hyggelig at du likte den – for ikke å snakke om hvor ok det var at den faktisk KOM FREM til slutt. Jeg tror ikke alle pakkene har gjort det enda.

    Nydelig katedral, helt fantastisk bilde.

    Kos deg i helgen.

  20. Henny sier:

    Sikke en dejlig præmie, og et flot I, også.

  21. regnbuesting sier:

    Heldige du. Og Ishavskatedralen er nesten like vakker som nordlyset.

  22. Strikkebesta sier:

    Så stilig med blå Ishavskatedral! Og det for å skape blest om diabetes, som også eg har pådrege meg. Viktig med informasjon så ein kan forebygge!

  23. Lappedamen sier:

    Gratulerer med Internet-premien. Det var en rikholdig premie må jeg si. Det blir mye kos udt av den. Jeg er heller ingen vinner, enda så mye lodd jeg tar.

  24. stubbetufsa sier:

    Gratrulerer så mye med Ullhedinas pakke/premie!
    Du har fortjent den, og spesielt siden du ikke har vunnet premier på internet før!
    Jeg, heldiggrisen, har vunnet flere ganger!
    Nordlyskatedralen burde ligge i blått lys hele tiden! Jeg syns det var flott!

  25. Sportsglad sier:

    This is great – Internet…:)

  26. Linsky sier:

    For en fantastisk premie!
    Jeg vinner aldri noe, jeg.

  27. strömma sier:

    Hoppas du har det riktigt varmt och skönt nu och att du kan vila också och bara må gott.

    Tids nog hinner du hem till snön :-).

    Ja, det är behändigt att kunna diska delarna till den i diskmaskinen. Jättegott är juicen man gör.
    Än så länge i alla fall har jag lyckats göra det ungdomarna gillar också.

    kram
    strömma

Legg igjen en kommentar

