W for work-out

Denne uken har vært ualminnelig aktiv.  Og trivelig.  Jeg har hatt  besøk av  to gullonga m. foreldre.  Mine to kjære gammeltantebarn, som dessverre bor så alt for langt unna. De flyttet fra Tromsø til Trondheim for 3 år siden.

Det er ikke mye dødpunkt med disse to i huset.  Her får trimballen kjørt seg skikkelig.

Farta var så stor så utøveren lot seg vanskelig feste til filmen.

Innimellom egnet vi oss til roligere sysler.  Her tres det perlearmbånd til mora.

Ingen ting å si på konsentrasjonen hos han som presenterer sin alder som «4 pluss».  Det betyr at han fylte 4 år for 6 dager siden.

Storesøstra er 7 år, og skolejente i andre klasse.  Hun er en ivrig og dyktig illustratør.

Mens lillebror er mer opptatt av elektronikken –

inntil han igjen er i full fart med Wiien.  Her spiller han tennis.  Legg merke til engasjementet, farta og teknikken!

Maken til gammeltantebarn skal man lete lenge etter!

Flere W-historier- og bilder finner du hos www-damen Petunia,  petuniablogg.blogspot.com

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

17 svar til W for work-out

  1. BirtH sier:

    Jeg kan kjenne pulseringa i rommet! Aktivitet hele dagen lang, – heldige er de unge som har ei sånn tante/gammeltante!
    Vi henta en 6-åring hit i går. Maling, klipping, liming, lesing, aking, matlaging … Er så takknemlig for den kontakten vi har med ungene til eldstesønnen! I morgen kommer resten av den unge familien, pluss oldemor på nitti, samt noen flere på middag. For mannen i huset har bursdag!
    God helg!

  2. Malys Krok sier:

    Dette skjønner jeg var et flott besøk! Tror både du og de er heldige. De for at de her deg, og du for at du får besøk av så kjekke unger! Tusen takk for hyggelig hilsen! God helg til deg fra Margit.

  3. Henny sier:

    Det er nok work-out for både store og små! Det ser vældig hyggeligt ud. 🙂

  4. Maria sier:

    Härliga bilder till detta fina W-inlägg!
    Trevlig helg!

  5. sologbolig sier:

    Flott w-innlegg av flotte barn. Sjøl har eg besøk av to barnebarn nå i starten på vinterferien. Ha ei fin helg.

  6. Strikkebesta sier:

    Koseleg med ungar u huset, og i den alderen blir det work out, ja!
    Pero que tal el español? Has comprado libros?

  7. Ruth sier:

    Jeg skulle gjerne hatt litt av den energien nå jeg. Herlige bilder av herlige unger.

    Jeghadde en lignede greie med min vaskemaskin for ikke så lenge siden. Men etter at jeg ristet den kraftig så har den fungert helt perfekt. Gulvet ser ut som det har tatt det bra også – så jeg regner med at jeg hadde flaks. Enten det eller så en lettskremt vaskemaskin.

    Ha en super helg.

  8. Lappedamen sier:

    Det er herlig med noen små på besøk, da blir det liv i stua. Det er også deilig når de drar igjen, så man kan få igjen pusten.

  9. Petunia sier:

    Slikkelig travel uke er bra! Det er kjekt med besøk og å holde seg litt i aktivitet, ar vel aldri skadet ?? (Sier hun som ligger vannrett på sofaen og besøker abc bloggere;))

  10. Turid sier:

    Dette så riktig trivelig ut, med så mange barn som ser ut til å storkose seg.

  11. qehenne sier:

    Herlige vilder av aktive unger. Det skal litt energi for å følge tempoet dems. God helg!

  12. Ruth sier:

    Hei igjen. Drops garn får du vel kjøpt stort sett overalt, tror jeg. Alle de garnbutikkene jeg har vært på i Norge selger det. De har jo et temmelig stort utvalg også og jeg elsker virkelig alpakkagarnet. Håper du får tak i det.

  13. Strikkebesta sier:

    TAkk for hyggeleg kommentar hos meg, og det er sant at du har litt av æra for nyevispen, så takk for utfordringa:)
    Og ja, eg har gått el camino de Santiago, saman med mannen min. Først i 2007, i 30 dagar, då klarde vi å gå 700 km, vi mangla 80 km då vi sette oss på bussen inn til byen. Sist sommar starta vi i O´Cebreiro og gjekk 160 km inn til byen, denne siste sommaren var berre for å fullføre, litt mindre spennande enn den første delen av turen. Om du er interessert i å lese om turen min kan du sjå innlegg på bloggen min frå april – juli i fjor:)

  14. Ellen sier:

    Det er koselig med småbarn i huset, selv om det nå er blitt uvant for oss også. Vi passet ei onkeljente på 3 1/2 forrige helg og var temmelig slitne når hun «endelig» ble hentet!! Det er lenge siden vi har hatt såpass små barn og ikke skal vi ha flere heller… nygift eller ikke!

  15. BirtH sier:

    Nå har jeg lest litt på linken du sendte meg i din kommentar. Jeg liker best denne: «I Texas er det ulovlig å male grafitti på en annen manns ku.» 😀 ; Når jeg leser videre, tenker jeg at det er godt jeg er utstyrt med sunn skepsis.

    Sola skinner, jeg roer ned etter noen særs aktive dager; det er tid for lunsj og skitur.
    Ha en glad dag!

  16. TorAa sier:

    Her er det tydelig det ble skikkelig Work Out.
    Har du fått slappet litt av i ttertid eller er det fortsatt full fart?

Legg igjen en kommentar

