Til lykke med dagen!

En av mine søte pensjonistnaboer var nettopp på døra mi, gratulerte med dagen, og overrakte gaver:

Påskeliljer i krukke, og påskeliljer på servietter.  En hyggelig overraskelse på kvinnedagen, og også en påminning om at det nå går mot vår og lysere tider.

Jeg lar gratulasjonene og de gode ønskene gå videre til dere, alle mine bloggvenninnger!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til Til lykke med dagen!

  1. stubbetufsa sier:

    Gratulerer med Kvinnedagen, Mormonsen!
    Klem!

  2. bjorgnin sier:

    Heisann!

    Så hyggelig å tenke på hverandre på den måten på denne dagen. Som jeg sa til sønnen min: jeg er ingen feminist, men likeverdsmenneske…. og det er fremdeles mye å kjempe for!
    Så til lykke med dagen!

  3. sologbolig sier:

    Ja, nå får vi håpe våren er rett rundt hjørnet. Gratulerer med dagen du også.

  4. bjorgnin sier:

    PS!

    Jeg tror jeg har gapt over for mye når det gjelder spansken. Lysten til å lære språket er absolutt til stede, men jeg ser hvor lite tid jeg får til å trene, så jeg tror det er best dere slipper å dra på meg.
    Litt synd å trekke seg … liker å gjøre hva jeg starter på fullt og helt – ikke stykkevis og delt, derfor trekker jeg inn årene først som sist!
    Sånn er det ;:OD)

    DS

  5. BirtH sier:

    Vel overstått! Ble det noe markering i din by? Her på stedet var det lite som skjedde. De siste årene har kvinnene vært litt på og av på 8. mars. Jeg synes det er synd at aktiviteten er så liten, for vi har fortsatt mye å kjempe for, kanskje enda mer enn for f.eks. ti år siden.

  6. Annfrid sier:

    Kvinnedagen blåste avgårde i rokk og fokk her, men får litt med gjennom media. Så koselig naboer du har. Ser fram til sol som varmer i fjeset og gode skispor innover dalen med termos i skreppa.

  7. viola sier:

    Har inntrykk at det er ikke så veldig mange som er opptatt av kvinnedagen lenger? Men jeg også gjorde et lite notat om den i bloggen min, bare en hilsen altså.. Jeg og min samboer var ute og spiste middag den ettermiddagen, han spanderte middagen, pga kvinnedagen, og det syntes jeg var fint 🙂 Flotte toalettmapper over her.

  8. viola sier:

    Påskeliljene er nyydelige! Så koselig en nabo!! 🙂

Legg igjen en kommentar

