Shopping

Når jeg har vært på «sluttsalg»,

og handlet klær og sko som kostet 7000 kr.  Og som jeg betalte 2000 kr. for.

Har jeg da spart 5000, tjent 5000, eller bare klattet bort 2000?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Shopping

  1. Trollkåno sier:

    «Penger spart er penger tjent»…heiter det…..so dermed har du vel tjent dei…..eller?
    Og for eit kupp!

  2. Ellen sier:

    Selvfølgelig spart kr. 5.000.-!! Derom ingen tvil… (hoster)…

  3. Ruth sier:

    Selvfølgelig har du spart. Du har sikkert spart renter også. Så ikke bare har du spart – du har tjent også. Jeg er i ferd med å bli søkkrik jeg, på den måten der.

    Hurra for oss!

  4. besta sier:

    Jeg er skråsikker: Du har både tjent og spart 5000 kroner! Første tjente du dem og satte du dem inn på sparekonto for «gode opplevelser «og «fornøyd med meg selv».
    Og siden manager bare er manager, trenger du ikke gjemme sakene i klesskapet og ta dem frem med kommentaren om at dette plagger har jeg jo hatt lenge…..
    Hurra for oss alle!

  5. viola sier:

    Ja slik kan en si det! Kommer an på den som eier lommeboka kanskje, eller på lommeboka, hehe 🙂 Av og til er det greit med noe nytt, men jeg er ikke et sålkalt typisk butikkmenneske.. Men var på salg en uke tilbake.. Kjøpte bl.a en bukse til kr 49,- som før hadde kostet ca 400,-..!! DET var salg for meg!! Da måtte jeg jo bare ha den, pen var den faktisk også.. :))

  6. stubbetufsa sier:

    Hehe, mormonsen! Kanskje ingen av delene?

Legg igjen en kommentar

