Award

Jøje meg, jeg har mottatt en award. Tusen takk til  lappedamen http://lappedamen.blogspot.com/  som har gitt meg denne awarden med beskjed med følgende utfordring:
– Kopiere awarden til bloggen

– Linke til den man har fått den av
– Fortelle 7 interessante ting om seg selv
– Sende den videre til 7 andre bloggere
Her kommer så 7 fakta om meg:

1. Jeg er en god oppstarter

2. Og en mindre god fullfører

3. Jeg er rotete

4. Men jeg liker ikke å ha det rotete

5. Jeg er glad i å reise

6. Det lengste jeg har vært av gårde er Fillipinene

7. Men jeg trives aller best hjemme hos meg selv

Jeg sender awarden og utfordringen videre til:

http://littomalt.sier.no/,

http://malyskrok.blogspot.com/,

http://livingnexttome.blogspot.com/,

http://somdagenegaar.blogspot.com/

http://bjo-jo.blogspot.com/

Og som en av mine bloggvenner alltid sier:  Bare vesst dokker vil, altså…

Ei god helg til alle!  Bildet under er tatt kl. 1930 eller 2030 i går kveld.  Våren er i anmarsj.

Dette innlegget ble publisert i Nord-Norge, Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Award

  1. Litt om alt sier:

    Jeg takker og bukker 🙂 Saken er den at jeg for en måneds(?) tid siden mottok en tilsvarende. Skal ha den i bakhodet, men lover ingenting.
    Men når det er sagt så må jeg tilføye at det er koselig å bli tenkt på likevel

    Ønsker deg en flott helg. Kos deg med Green gunpowder )

  2. Annfrid sier:

    Takk for kommentaren og takk for awarden. Skal se om jeg får til noe der om ikke straks så….
    Angående hurtigruteturen: Stubbetufsa har sendt rettelser angående datoen. Trollfjord går fra Øksfjord torsdag 15.april, ikke tirsdag 13/4, og er i Tromsø kl.23.45. Hun tar turen og overnatter i Tromsø. Ta kontakt med henne om det passer deg, kanskje dere ka treffes. Jeg blir ikke å reise 😦

  3. Solveig sier:

    Hej! Halkade in på din sida, tyckte den såg trevlig ut. Jag länkar till dej, hoppas du inte har något emot det. 🙂

  4. Malys Krok sier:

    Takk for at du tenkte på meg når du skulle dele awarden! Godt å bli husket på! Jeg fikk den også fra Lappedamen.

    Må si du var uheldig som ødela en tann mens du var i utlandet, og du var skikkelig tøff som gikk til tannlege der! Og – for et stilig innlegg den tanna gav deg!
    Takk for din hyggelige hilsen! -Margit-

  5. viola sier:

    Ååååå, tusen takk, sorry at jeg er så sent ute. Jeg har en par awarder liggende fra før, på vent, som jeg ikke har gjort noe med, så denne får komme i tur etter dem igjen.. Jeg er så utrolig treg med de awardene, men artige å få! Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver om deg selv her, må nesten le!! 😀 Stor klem til deg! 🙂

Legg igjen en kommentar

