På kafe med Stubbetufsa

I dag har jeg vært med Stubbetufsa på kafe.  Det morsomme er at vi kjente hverandre igjen  på gata!  Og fikk oss en meget trivelig pratestund på Gründer kafe.  Stubbetufsa har vært på rundtur med hurtigruta, og hadde en Tromsø-dag, før hun dro videre til Kvænangen.

Og tenk det, den mangfoldige Stubbetufsa bragte med seg en meget original og sjøllaga presang:

Kakepinner!  Forseggjorte, av tre forskjellige treslag.  Med ulike utskjæringer på «skaftet».  Så fra nå av skal tannpirkerne være en saga blott når kakene skal testes!  Tusen takk, Stubbetufsa.  Både for en meget trivelig kaffe- og prate-stund, og for den flotte presangen.  Den skal jeg ta godt vare på.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til På kafe med Stubbetufsa

  1. stubbetufsa sier:

    Nå må du bare bruke pinnene, så får du heller klage til meg hvis de er gått i stykker!

  2. viola sier:

    Så genialt!! Og vakkert og forseggjort! 🙂 Det var sikkert hyggelig å møtes! 🙂

  3. Hei!Vi er to heldige som har fått treffe Stubbetufsa,og er heldige eiere av slike flotte kakepinner:)
    Koselig kafestund dere fikk,og rart at dere kjente hverandre igjen på gata da…
    God helg!

    PS:Må bare skryte av de gode knekkebrødene jeg var her inne på bloggen din og henta oppskrifta på for ei stund siden.Har spredt oppskrifta rundt omkring,og folk her får helt dilla på disse:)

  4. viola sier:

    Men det var bra du sa.. for da vil jeg ta en tur inn til Stubbetufsa og se om hun har noen til salgs- kunne faktisk tenkt meg slike jeg også, skjønner du.. :))

Legg igjen en kommentar

