Presang i posten

Midt i malersjauen dukket det opp en skikkelig oppmuntringspresang i posten:

En premie fra Viola bjo-jo.blogspot.com sin utlodning.   Tenk, jeg var den heldige vinneren, og gevinsen var en deilig håndkrem.  En gang for mange år siden ferierte jeg på Gran Canaria, var uheldig og fikk et plagsomt sår på foten.  Min venninne brakk da av en bit av en Aloe Vera plante (som det vokser rikelig av der nede), og gned safta på såret.  I løpet av en-to-tre var såret grodd til, og foten var som ny!  Etter den tid har jeg hatt veldig god tro på alt av Aloe Vera-produkter.

Det fulgte også mned en hyggelig og vårlig hilsen fra Viola.  Og jeg kunne ikke fått en mer passende presang, til mine tørre og flisete malerhender. Hvilken luksus!  Tusen hjertelig takk til deg, Viola!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Presang i posten

  1. viola sier:

    Det er godt du likte den! 🙂 Ja jeg har også troen på Aloe Vera. Jeg drikker Aloe Vera gel hver dag, og mye er blitt bedre siden jeg begynte med den, bl.a magen.. Det er ikke alle typer Aloe Vera som er like bra, men en bør holde seg til Barbadensis Miller blad. (Tror de fleste butikker gjør det.) Samt at den har et kvalitetsstempel. LR sin Aloe Vera drikkegel er kvalitetskontrollert av Fresenius. Har hørt flere eksempler om at avskåret Aloe Veraplanter virker på healing av sår. Ha en flott dag! Klem fra meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

