Dårlig karma?

Ja, hva skal jeg tenke, når uhellene står i kø?

Fredag og lørdag hadde vi to gode dager med sommerstemning og oppholdsvær.  Så min sidenabo og jeg skulle gjøre en innsats for bomiljøet, dvs. vi skulle vaske og smøre svalgangene.  Og fjerne maling fra plattingen etter noen slurvete malere.

Høytrykkspyleren hentet jeg fra fellesgarasjen.  Da jeg skulle dra ned døra, så kom den i en vanvittig fart.  Jeg har sannsynligvis forsøkt å holde igjen.  for plutselig føltes det som om ryggen knakk.  Kjempevondt, og jeg ble helt kvalm.  Min fornuftige sønn fikk heldigvis overtalt meg til å komme meg til en akuttime hos naprapat.  Det er sannsynligvis ei skive mellom virvlene som er i klem.  Det må bare ta sin tid for å leges, og vondt er det,  men han gjorde underverker med smertene i hofta og nedover leggen.  Og jeg fikk noen veldig bra stretchingøvelser, som hjelper godt, hver gang det går på igjen.

Jeg har virkelig erfart at det beste er å være i aktivitet, selv om ryggen ikke vil.  Det eneste jeg ikke klarer, er å løfte, å sitte for lenge eller bøye meg rett framover.  Så svalgangenjobben har gått sin gang.  Her er min gode sidenabo i gang med spyleren.  Og spylinga var helt grei oppgave for meg også, da jeg kunne jobbe med rett trygg.  Og lakkinga i går gikk bra, da vi brukte rull med forlengelsesskaft.  Vi etterlot en liten «gangsti» fra hver vår leilighet og ned trappa, som det var meningen vi skulle ta før leggetid i går kveld.  Da skulle vi male oss inn mot hver vår dør, og leve i isolat gjennom natta.  Men før kvelden kom, så regna det igjen, så finishen får vente til det tørker opp.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til Dårlig karma?

  1. strömma sier:

    Men fy vilken otur du hadde med dörren. Kanske lite tur också att du inte fick den i huvudet.
    Tur att du fick komma iväg och få hjälp med din rygg.

    Var rädd om dig nu så du kan njuta av sommaren.

    Tack för dom goa orden hos mig.

    kram
    strömma

  2. Bjørg Nina sier:

    Heisann!

    Ja, her er det en som aldri gir opp. Godt at det finnes personer som deg her i verden. Håper at smertene gir seg fort og at du er i normalen igjen snart. Ha ei flott uke. Kommer ikke sommeren snart. Har du ropt på’n? Jeg gjør det nå! KOM SOMMER ;:OD)

  3. Nei og nei, så uheldig du var! Godt at du fikk litt hjelp av naprapaten da. Fornuftige sønner er godt å ha 🙂

    Fortsatt god bedring!

  4. Annfrid sier:

    Dette kunne gått skikkelig galt, men det var jo galt nok som det var! Håper virkelig at du blir bra snart når vi nå får sommer, for det MÅ det altså bli nå. Hadde jo et par flotte dager, men du verden så mye vi må betale for dem nå. Her blåser det fra vest og høljer ned.
    God bedring!

  5. BirtH sier:

    Jeg blir helt mållaus over alle uhellene dine! Stakkars deg! Synes det høres ille ut når ryggen, hofta og leggen gjør ondt. Godt at det fins en naprapat i nærheta. På disse kanter kommer en naprapat fra Finnmark en gang i blant og hjelper de som trenger det. Jeg har heldigvis ikke hatt det behovet (*bank i bordet*).
    Håper du er bedre nå! Svalgangen er vel ferdigsmurt, for det har jo slutta å regne!!! 😀

  6. viola sier:

    Huff-a-meg så uheldig du er!! Først er det tåa, og nå ryggen! Håper virkelig du har fått god behandling og at du kommer deg!! Varme tanker sendes til deg og take care! Klem fra meg! 🙂

  7. BirtH sier:

    Er det i dag? Jeg forsto det sånn etter en kommentar i en eller annen blogg:
    Gratulerer med dagen! 😉

  8. stubbetufsa sier:

    Jeg har ikke fulgt godt med på blogglista.
    Og der sitter du med ryggskade! Av alle ting!
    Og du har forhåpentligvis feiret bursdag! Gratulerer med overstått!
    Mormonsen, god bedring, ryggen er ikke til å spøke med! Klem!

Legg igjen en kommentar

