Still klokka!

Den dagen vi stiller klokka til vintertid, er ingen  lystig dag for et A-menneske som meg.  Og da er det definitivt vinter!  Jeg skulle ønsket meg sommertid året rundt, og fått med litt mer lys om ettermiddagen.  Trøster meg med at det alltid er de som har det verre, f.eks. kyr med melkespreng!

Kanskje på tide å rydde inn verandamøblene?

Og her en ettermiddag fikk jeg tatt bilde av en UFO.  Spooky, ikke sant?

Som høstsyssel har fire av oss i borettslaget planlagt ukentlige filmaftener.  Jeg har donert mine tre sesonger av Mad Men, da jeg godt tåler å se de en gang til.  Det er berre lækkert!  Uansett om man liker handlingen eller ikke, så er det helt utrolig hvordan sekstitallet er gjenskapt i serien – møbler, holdninger, klær – helt ned til undertøyet!

http://no.wikipedia.org/wiki/Mad_Men

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Still klokka!

  1. stubbetufsa sier:

    Den UFOen så merkelig ut!
    Klokka tilbake – kattepusen syns vi var trege til å stå opp i dag, og drev med kloring på soveromsdøra, så jeg kom meg nå tidlig opp i dag, uansett!
    Ute var det mere sne!

  2. BirtH sier:

    Kyr med melkespreng!? 😀 Tenk å komme på det!

    Den natta vi stilte klokka, våknet seks-åringen som var hos oss, mellom klokka fire og fem. Om natta altså! Da var det morgen for han.

    Vi har maken jakke og skjørt, du og jeg. *hehe* Hva var det siste plagget du kjøpte på DF?

  3. Annfrid sier:

    UFO? eller linselus?
    Så morso det høres ut med filmaftener. Noen gamle filmer syns jeg kan være tåpelige, mens andre tåler å bli sett omatatt og omattat.
    Så har vi hatt første høststorm som ikke var så overveldende her hos oss, men tror nok en må innstille seg i vintermodus.

  4. viola sier:

    Hei! 🙂 Jasså, snøen er kommet til deg! Vi hadde litt snø en dag, men sola tok den igjen. Men det som var bedrøvelig, var da jeg så ut av vinduet i dag og oppdaget at samtlige trær sto nakne!! Ikke ett eneste blad.. Så nå er vi snart over i en ny fase.. vinter- nemlig..

    UFO- ja sanneli, en mystisk rødlig kule, med en gul oase rundt seg.. hva var det?? Er det noe naturlige greier, som lys inn i kamera.. eller ER det rett og slett en UFO du har fått tatt bilde av, tenker jeg da.. 🙂

    De så virkelig ut som å være fra 60-tallet! 🙂
    Ha det godt så lenge! 🙂

  5. strömma sier:

    Låt trädgårdsmöblerna stå kvar. Det är ju snart sommar igen :-)))).

    Jag gillar inte heller när dom ändrar klocktiderna. Det får gärna vara samma hela året.

    Håller med dig om vissa kläder som man använder mest. Jag är slö och det blir mest jeans och tröjor. Gillar ju att använda kjol och har en del fina kläder. Men ändå blir det oftast samma gamla vanliga kläder som används ändå.

    kram
    strömma

Legg igjen en kommentar

