Makan!

Noen som har forsøkt å gjenbruke bittesmå isoporkuler?  Jeg har fått erfare at det er en stor utfordring å flytte noen tusen flagrende, statiske, kuler, fra ei gammel pute, og over i ei ny.  Her forsøker jeg meg med ause og trakt…

Kulene lever sitt eget liv, og klamrer seg til alt.  Som her – til fingrene..

Eller til brettet.  Disse her nektet simpelthen å la seg skyve over i trakta!

Ikke nok med at de hoppet og spratt og rullet rundt på bordet, de satt fast under bordet også!Tålmodig kulekamp fikk sin belønning.  Kulene er i puta, som er i bruk som pc-pute akkurat i dette øyeblikk!

 

 

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk. Bokmerk permalenken.

5 svar til Makan!

  1. Haha, synes jeg ser deg for meg i kulekampen! Sikkert ikke enkelt dette. Sikkert ikke dumt med PC-pute. Jeg har laptop’en på en gammel brødfjøl.

    Mht til marked i Arguineguin; har ikke vært der på flere år. Når jeg er i Mogan unngår jeg markedet. Svinger innom for å kjøpe litt grønnsaker, tomatene hos Rey del Tomates MÅ jeg ha med meg. Synes det er så utrolig mye folk at jeg nesten får pusteproblemer. Shopping er blitt et nødvendig onde, det som tidligere var en fornøyelse. Selvfølgelig kan du finne mange gode tilbud, men jeg har også opplevd det omvendt. At varene er billigere i butikkene.

  2. Annfrid sier:

    Ja, dette er ikke lett. Kanskje det hadde vært lurt å tråkle sammen åpningene i de to putene å riste kulene over i den nye, men det er kanskje heller ikke så lett når kulene lever sitt eget liv. Jeg kjøpte meg et sånt brett med pute under og til og med lys for å lyse opp tastaturet. Og rund fordypning til kopp eller glass, alt etter behov.

  3. Ellen sier:

    Jeg må innrømme at jeg har ledd høyt nå! Og så akkurat idag da.. jeg leser bloggen din sammen med morgenkaffen på jobb! Ikke bra! En kollega hørte meg og kom inn på kontoret mitt! Avslørt! Men nå har vi sett på innlegget sammen og ledd høyt, begge to!

    Jeg ser deg for meg. Synes spesielt det bildet der de henger fast under bordet er bra…

  4. BirtH sier:

    Genialt innlegg!!! Ikke lett, men du klarte det til slutt.
    Lurer på om det kunne ha hjulpet å spraye på sånn mykningsmiddel som brukes i vaskemaskinen ….

  5. Ruth sier:

    Nå fikk jeg meg en god latter – og den trengte jeg virkelig! Takk for den. Jeg syns jeg ser det for meg. Du kommer vel til å finne kuler i bortgjemte kroker i år fremover. Men pc-puta ble fin. God ide det der.
    Ha en super uke videre.

Legg igjen en kommentar

