Putekrig

Da er puteproduksjonen over for denne gangen.  10 putetrekk er sydd, og disse fire som er foreviget her, er sendt sørover.  Sånt tjukt, stødig, bommullsstoff som her, er kjempekjekt å jobbe med.

Med mange farger på stoffrestene, så har jeg virkelig fått brukt opp også trådrester  i forskjellige farger.  Og tømt ut av knappeeskene.  Her var mange fine singelknapper.  Så jeg paret de som ligna mest, og forøvrig passet sammen.  Jeg sluttter aldri å fryde meg over hvor pene knappholl den symaskinen min lager.  Og over hvor raskt det går.

To sommerputer til min egen sofa, ble det også ei råd med!  Nå er symaskinen pakket bort for en stund, og mormonsen ønsker alle sine bloggvenner noen herlige påskedager.

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk. Bokmerk permalenken.

6 svar til Putekrig

  1. Trollkåno sier:

    So masse flotte puter!
    Her òg vert det lite sying (og anna handarbeid no), som våren er komern for fullt. Full våronn på garden, og nett no tittar sola fram.
    Ha ei retteleg god påske!

  2. Ruth sier:

    Jeg syns du er skikkelig flink altså. Og utholdene. 🙂 10 stykker! Wow.

    Skikkelig fine ble de også. JEg har symaskinen min stående fremme, jeg har tråd og stoff og knapper, men jeg klarer ikke å få ut fingeren. Men en dag —- så kanskje.

    Jeg håper du får en fantastisk påske og at våren har funnet veien til deg også. Kos deg av alle krefter.

  3. BirtH sier:

    Imponert!
    Jeg synes det er litt plundrete å sy knapphull på min gamnle Bernina. Kanskje du har en nyere og mer moderne symaskin ….

    Riktig god påske til deg der nord! Vi pakker sekken nå. 🙂

  4. viola sier:

    Du verden så slittig du er! Mange flotte puter fikk du laget, ser jeg! 🙂 Mottakeren blir nok meget glad, kan jeg tenke meg..!
    Jeg har symaskin jeg også, men bruker jeg den? Nei da.. den står og støver ned…. Mange år siden jeg kjøpte den!

    Nyt påsketiden! God påske! 🙂
    Klem fra meg! 🙂

  5. viola sier:

    slittig====> flittig!! 😉

  6. Bodil sier:

    Så mange flotte putar du har produsert i det siste 🙂 Flott gjenbruk, og kjekt å få bruka opp restar.
    Ynskjer deg ei fin påske 🙂

Legg igjen en kommentar

