Gode naboer

Dette bildet tok jeg for to dager siden, for å vise fram den ukuelige lobeliaen min, som henger ute i svalgangen, og nekter for at det er langt på høsten.  Nederst i hjørnet har den pillråtne inngangen til lekeplassen lurt seg med.

I ettermiddag var vi fire stykker som beveget oss fra prat til handling, og gikk i gang med spett, brekkjern og sag.  (De to grønne figurene skal få stå, vi skal bare få laget nytt skjegg til han til høyre med hakeslepp).

Etter at jobben var gjort, dukket det opp bunadskledd servitør med nydelig bløtkake!  Det er virkelig stil over dugnadene i våres borettslag.  (Jada, utemøblene står for tur.  Men det blir til våren)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Gode naboer

  1. stromma sier:

    Vilket trivsamt område du bor i med goda grannar. Gott fika är alltid välkommet :-).
    Din lobelia blommar så fint och du har säkert tagit hand om den väl och den tackar dig med att blomma så fint.

    kram
    strömma

  2. Ruth sier:

    Her sner det og mine blomster skjønner veldig godt at dette ikke er noe blivende sted. Snille og koselige naboer er gull verd og du ser ut som du har vært heldlig der. Herlig når ting faktisk blir gjort. Sa fortjener man kake, det sysn nå jeg.

  3. Ellen sier:

    Gode naboer er kjempeviktig!! Rett dere gjorde i å fjerne den porten til lekeparken. Skummelt dersom noen plutselig ville klatre litt..
    Kaffe og noe godt til er aldri feil..

  4. Du verden for en fantastisk lobelia. Regner med at den har fått godt stell og du har nok også pratet litt med den… Godt naboskap er uhyre vikig om man skal trives.

    Og da må jeg si takk for besøk og koselig kommentar. Ja, jeg har det godt nå. Mange nye naboer, men i etasjen under bor et vennepar jeg har kjent siden 1969. Det er deilig!

    Ønsker deg en riktig god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

