Venter

Snøbæra venter kanskje på vinteren?

Denne dama har venta lenge på bussen.

Og disse venter på å få varme små føtter i vinter.  (De mørkeste har akkurat kommet ut av vaskemaskinen, etter en toverunde med grønnsåpe og 40 grader).

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Venter

  1. Ruth sier:

    Jeg venter på våren jeg.

  2. viola sier:

    Ja nå er det vel ikke lenge før snøen legger seg..? Den dama der må ha ventet lenge du.. ser ganske så morsk og sinna ut?!? ;D

    Så fine sokker du har laget! Jeg synes spesielt om de hekla sokkene der!
    Noe så vakkert!

    Og det bildet under her med hengeblomsten din.. det trodde jeg ved første blikk var et tre som sto der borte! Haha, det måtte ha vært et veldig spesielt tre isåfall! :))

    God søndag til deg med klem fra meg! 🙂

  3. stromma sier:

    Vilka söta små strumpor som ska värma små fötter :-).

    Snart kommer nog snön och kanske tidigare uppe hos er.

    Östersund och Frösön är så fint..men backigt är det både i stan och här på Frösön..bra motion om man cyklar :-).
    Du får ta dig en tur hit och se hur fint det är här…det skulle vara kul om du gjorde det och vi kunde träffas.

    kram
    strömma

  4. BirtH sier:

    Den dame som venter på bussen, kunne jeg gjerne hatt i nærmiljøet mitt! 🙂

    Fine og varme sokker du har laget! Jeg er ingen «sokkerdame», -det betyr at jeg sjelden (eller nesten aldri) strikker sånt. For tida er jeg ganskje lat av meg, og venter på bedre tider.

    Ha ei fin uke!

  5. BirtH sier:

    Jeg har også lest «Jeg skal gjøre deg så lykkelig». Mye artig og gjenkjennelig, ja. Må egentlig innrømme at jeg syntes boka ble litt langtekkelig ….

  6. BirtH sier:

    Så forresten i «Bokprogrammet» i kveld at Anne B.Ragde satt i Longyearbyen og skrev den omtalte boka. Sist jeg var i den byen, var ho også der og bodde i samme huset som meg ;-)) Ho var verken usynlig eller taus *hihi* Har lest mange bøker av ho.

Legg igjen en kommentar

