Til den som har alt….

I ettermiddag har jeg laget ferdig to presanger:  Til min trofaste «hente-post og vanne-blomster-nabo», og til en annen hyggelig nabo, som har fylt 80 år.  Krydderet har jeg kjøpt i Nessebar, i store halv-kilos-poser.  Og har fylt de over på gjenbrukte krydderglass.  Nå tar jeg vare på alt av pene, små krukker og glass som kan egne seg til slikt bruk.

De pakkes inn i selvsydde trekantpunger.   Denne emballasjen blir alltid tatt godt i mot.  Til for og kanting har jeg brukt gamle bommullsgardiner. Blomstret inni til stripet utenpå ble da ganske søtt?

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk, Omsøm av klær. Bokmerk permalenken.

5 svar til Til den som har alt….

  1. viola sier:

    Jeg skjønner godt at disse blir tatt imot med glede! 🙂 De er jo superfine!! Så artig å få noe så personlig, og smart det med krydderet! 🙂

    Klem fra meg! 🙂

  2. BirtH sier:

    Fine gaver å få dette her!
    Jeg er veldig god til å lese om hva andre lager, men ikke så god til å «få ut fingeren» sjøl …..
    Vel vel, i dag og i går har vi hatt gjester, og det er jo mye «arbeid» med det, – men mest glede :-))

  3. stubbetufsa sier:

    Nydelige, mormonsen!

  4. Ruth sier:

    Det der må jo være kjempehyggelige presanger å få. — og så blir jeg så imponert overe dere som kan sette inn glidelås. 🙂 Ha en flott uke.

  5. strommas sier:

    Egengjorda presenter är mer uppskattat än det som köps.
    Kryddor har ju alla användning av också.

    kram

Legg igjen en kommentar

