Søndagsbesøk

På søndag hadde jeg særdeles trivelig besøk av tantebarn, med sine barn.

Æ vant!

Som alltid er Wiien populær.  Her kan man se at det spilles tennis.

Gratinert makaroni m. ostesaus over kjøttsaus og salat falt i smak hos store og små.  Minstejenta på 12 år har rigget til og tatt bilder.  Er hun ikke flink?  Vi kosa oss skikkelig.

Til dessert hadde vi riskrem med rødsaus, iskrem (som vi glemte å ta bilde av), og bløtkake med marsipanlokk.  Amalie og jeg har avtalt at hun en dag skal komme helt alene, og da skal vi ha jentedag, og sy trekantpunger og blogge.  Det gleder jeg meg til!

The party is over.  Jeg pleier å si at i tillegg til alt det andre som gjør meg lykkelig, er det et par ting jeg spesielt vil fremheve:  At jeg har oppvaskmaskin og at jeg slipper å gå på utedo om vinteren!

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Søndagsbesøk

  1. viola sier:

    Så koselig! 🙂 Den wiien har jeg prøvd også, husker ikke hvilket spill det var, men gøy var det! :)) Fristende god og lekker mat du serverte, det falt nok i smak ja! 🙂 Utedo er det lenge siden jeg hadde, men oppvaskmaskin har jeg hatt i de siste 5-6 årene, og det siste føles bare sååå herlig, for jeg var nemlig ikke glad i å vaske kopper..

    Her har det gått i baking både i går og i dag.. satt tomten-øll i dag, det er jeg spent på.. Pynta juletre også.. os hørt på noen julesanger ved siden av.. så nå ble det straks mer jul i stua her hos oss ja.. 🙂

    Klem til deg! 🙂

  2. BirtH sier:

    En særs god søndag med andre ord! Det er godt når store og små kommer på besøk, og trives. Har du virkelig Wii? Eller har ungdommene med når de kommer på besøk. Vi har hatt besøk av store og små nordfra i noen dager. De hadde ikke med Wii, men ski! 🙂

    Takk for kommentar!
    Det høres veldig trivelig ut med de digitale familibrevene du forteller om. Det er med på å knytte sterke bånd, antar jeg.

    Ha en fin kveld!

  3. Annfrid sier:

    Så koselig med familiebesøk som du steller pent med!
    Var på UNN fra 7. – 14. des med avbrekk av helgetur til Nordreisa der jeg traff mange familiemedlemmer, både store og små. Hadde tenkt å ta kontakt med deg for å se om det kunne passe med en kaffekopp på byen, men det var så mye styr med oppkalling fra den ene til den andre «labben» at det var greit å ta det med ro mot kveld. Var så vidt nede i sentrum på litt shopping. Her i huset er adventtida blitt noe redusert i forhold til pynting og juleforberedelser inntil nå, men det går seg vel til etter hvert i år også.
    Ha en fortsatt trivelig adventtid!

  4. stromma sier:

    Vad mysigt trevligt med sånt besök. God mat också är inte att förakta :-).
    Jag håller med dig om diskmaskin och att slippa gå på utedass.
    Här finns inte plats för diskmaskin och vi är många här, så det blir mycket att diska
    för hand. Men det är avkoppling i det också *positivt tänkande*..:-).

    Önskar dig en fin helg
    kram
    strömma

Legg igjen en kommentar

