Tango Argentin

I starten av Elche-parken, like utenfor mitt hotell,  ble det danset vakker argentinsk tango hver ettermiddag (klikk for større og bedre bilder)

Danserne var ikke helt unge, og de så litt slitne ut.  Men de var meget flinke, og danset med pasjon, drama og eleganse.

Etter hver dans var det en pause, hvor tilskuerne kune gi sine bidrag i kassa.  Jeg håper  de fikk inn en anstendig sum hver dag, for det fortjente de.  De bidro virkelig til god underholdning og god stemning.  Og spanjolene facer tøffe økonomiske tider.

Burde fotografen skaffet seg et bedre fotoapparat?  Nei.

Burde fotografen ta seg tid til å lese manualen, og lære seg til å bruke det hun har?  Ja

Dette innlegget ble publisert i Feriehus. Bokmerk permalenken.

4 svar til Tango Argentin

  1. Det er vakkert å se de som KAN danse tango!

    Har du begynt å lese i manualen? Jeg tror nemlig du har et brukbart kamera 😀

  2. Ruth sier:

    Manualer er noe herk. Jeg tror at en eller annen morgen vil jeg våkne opp å kunne alt. Jeg syns nesten det er riktig at tangodansere er litt slitne. Det er den typen da på en måte. Litt røykfull bule, hvis du skjønner hva jeg mener. 🙂

  3. mormonsen sier:

    Og nå kan jeg ikke finne manualen. Mystisk. Så foreløpig holder jerg meg til Ruth sin metode, og våkner hver morgen, full av forventning 🙂

  4. BirtH sier:

    Argentinsk tango er så stiiiilig, – og sensuelt! I din by fins Tango Polar 🙂
    I 50-års gave hadde jeg bl.a. ønsket meg dans, så i de sene nattetimer var det et ungt par som danset tango for oss –

Legg igjen en kommentar

