En milepæl

Den 6. juli fylte jeg 65 år, og fra den 1. august så er jeg AFPer på fulltid.  Så denne sommeren opplever jeg som en av livets viktige skilleveier.  Dagen ble feiret i Ravda, buketten fikk jeg fra min lillesøster m. familie.  Som dere kan se av bildet:  De kan pynte buketter her i Bulgaria.

Jeg fikk også givendes SPA-produkter og andre jålesaker.  Jeg gleder meg spesielt til å prøve Holy Lake Mud-såpa.  Men den skal spares til jeg er vel hjemme igjen, og har behov for å fremkalle gode ferieminner.

Fotpleie og manicure ble det også på meg, og neglelakk på både fingre og tær.  Her kan dere vurdere fargen 🙂  Jeg angrer litt på at jeg ikke tok noe mer selvlysende og sommerlig.  Men neglelakk sitter ikke så lenge på mine negler uansett, så mye rart som jeg graver og roter med hele tida.

Flere av mine nære og kjære ferierer her og bidro til en trivelig bursdagsfeiring her hos meg.  Den yngste gjesten har mye godt humør og lopper i blodet.  Alt skal prøves,  og sånn kan det  gå når man skal prøve tante sin strandstol.

Dette innlegget ble publisert i Feriehus. Bokmerk permalenken.

5 svar til En milepæl

  1. Tuppemormor sier:

    Gratulerer og hjertelig tillykke med begge deler som du feires for! Jeg er helt sikker på at du vet å ta vare på alle dagene slik at de blir en lykke både for deg og de du har rundt deg! Men du treng nok lærdom fortsatt, det fins noe som heter Shellac til fingre og tær. Det varer og varer og varer. Og tåler alt! Helt utrolig neglelakk. Men du må oppsøke en salong som driver med slikt.

  2. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min. Det har vært terapi å blogge i den vanskelige perioden jeg har vært gjennom. Og selvfølgelig skal man også fortelle om det som er positivt 😀 Jeg leser bøker til den store gullmedalje. Akkurat nå holder jeg på med Åge Aleksandersren og livet hans. Veldig interessant og siden vi er på samme alder, nikker jeg gjenkjennende til veldig mye. Neste bok blir «So long Marianne», det handler om Marianne som levde sammen med Leonard Cohen. Har lest biografien om LC og det blir interessant å lese hvordan hun beskriver samme periode.

    Ønsker deg lykke til fra 1.august! Og du; jeg har farget tåneglene sommerlig. Kanskje du har sett bildet på FB? Fingerneglene er forsatt i sølv (som vanlig), men jeg vurderer sommerfarge på de også. Kanskje om sommeren dukker opp igjen? Nå har den vært fraværende 1 uke, men jeg gir ikke opp troen 😉

    Riktig god helg til deg!

  3. ruth sier:

    Gratulerer!! Jeg ble 60 for noen få uker siden og vet ikke riktig om jeg er utgammal eller yngre eldre? Jeg var jo yngre middelaldrende en veldig lang stund. Huff. 😉
    Jeg maler alle negler knallrøde jeg. Jeg innbiller meg at det er min protest mot all allminnelighet. Ha en fortsatt fabelaktig ferie.

  4. viola sier:

    Hahaha.. men stakkars gutt da! Litt av et bilde, herlig! så kanskje det var en trøst likevel, etter at han fikk sett DET bildet?! ;D

    Nydelig farge på neglelakken din! 🙂

    Og du, GRATULERER hjerteligst med dagen du hadde! 🙂 Sent å si nå, men bedre sent enn aldri – ikke sant?! 🙂

    Klem!

  5. BirtH sier:

    Gratulerer med halvrund dag! Alt som kan feires, skal feires, synes nå jeg 🙂

    Det blir vel en overgang å bli heltids-pensjonist, men er det noe vi mennesker er gode til, er det å takle overganger!?

    Takk for hyggelig kommentar. Etter det du skrev om Hundreåringen, har jeg bestemt meg for at jeg orker slett ikke lese ut boka, så den er flyttet fra nattbordet til bokhylla på loftet 🙂

Legg igjen en kommentar

