Et hjerte i koppen

Fredag 20. juli var min siste arbeidsdag, og jeg var innom og ryddet og pakket.  Fatet på bildet er en avskjedspresang fra jobben.  Jeg fikk også et gavekort med ganske mye penger, som jeg ennå ikke har rukket å bruke opp.  Jeg føler både vemod og spenning ved å ikke lengre ha jobben til å sikre både struktur og innhold til mine hverdager.  Nå er det «All by Myself».

En fordel med mitt nye liv, er at jeg har så god tid til nye morgenritualer, som f.eks. dagens første kaffekopp.  Og hva ser jeg i bunnen av dagens kopp?  Jo, et hjerte!  Det må da tegne bra for en lys fremtid som pensjonist 🙂

Dette innlegget ble publisert i Nord-Norge. Bokmerk permalenken.

5 svar til Et hjerte i koppen

  1. stubbetufsa sier:

    Gratulerer!
    Og lykke til med å forme en ny fremtid!
    Klem!

  2. ruth sier:

    Det blir litt av en omveltning kan jeg tenke meg. Jeg håper virkelig at alt blir som du har håpet. Stor klem fra meg.

  3. Tuppemormor sier:

    Selvsagt vil hjertet i koppen fortelle at alt er bra, og du har stadig mange flotte opplevelser i vente. Jobbmail, skriving, svar og rydd – alt det er iallefall historie for deg nå. Nyt og kos deg.

  4. Lappedamen sier:

    Hjerte i kaffekoppen må bety lykke. Til lykke med pensjonisttilværelsen – nyt den i fulle drag.

  5. besta sier:

    Tenk å få et hjerte i koppen en av de første pensjonistmorgenene! Det må jo fortelle noe om resten av ditt liv! Lykke til – håper vi treffes snart!

Legg igjen en kommentar

