Gjenbruksgaver

Mitt kule, lille gammeltantebarn, Linnea, har fylt ett år.  Jeg har heklet jakke, skulderveske og hårband av restegarn til henne.

Og sydd en liten joggebukse av ei treningstrøye i collegekvalitet.  Bommullstrøyer er kjempefine å sy bukser av til små barn.  Linnea bor i Fredrikstad, så riktig lengde på hårbånd og buksebein får ordnes når pakken kommer fram.

To av mine gode venner har vært her på selvplukk fra omsømshaugen.  Dette er to vendbare topper, hvor jeg har brukt ulike jerseystoffer, en blanding av nytt og gammelt.  De sier de skal bruke de som vester, med trøyer under til vinteren.  Og som sommertopper, uten trøye under.  Anvendelig, ikke sant?   Jeg blir alltid kjempeglad når noen har lyst til å bruke mine omsømsprodukter.  Men jeg syr aldri på bestilling, kun når inspirasjonen tar meg 🙂

Dette innlegget ble publisert i Gjenbruk. Bokmerk permalenken.

3 svar til Gjenbruksgaver

  1. Orlaug sier:

    Nydeleg sett!
    Og gjenbruksprosjekta dine er som vanleg supre……..

  2. Heldige Linnea som får dette settet 🙂 Og mamma’n blir sikkert også glad. Gjenbruk er flott, men jeg er dessverre ikke venn med symaskina. Mine gjenbruksprosjekt er at jeg gir av overfloden til Frelsesarmeen.

    Ha en fin kveld!

  3. Ruth sier:

    Det var jo bare knallsøtt. De er skikkelig flink til det der altså. Plaggene dine er fabelaktige og hvem som helst vil vel føle seg flott i i dem. Lekre er de.

Legg igjen en kommentar

