Nå vandrer året inn i sin oktober…

 

Nå vandrer året inn i sin oktober, med okergull og skinnende sinober.  Langs åren henger rognens røde klaser.  En skulle kanskje tatt dem hjem i vaser?

– Inger Hagerup –

 

Bilder fra Kirkeparken i Tromsø.  Sola sender lave og vemodige stråler, som en påminning om at det nå er det bare rundt en måned til mørketid.  Jeg hadde egentlig tenkt å kalle dette bildet for «Sol og måne».  Kan dere se hvorfor? 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Nå vandrer året inn i sin oktober…

  1. stubbetufsa sier:

    Hehe, ja, jeg ser hvorfor!
    Skjønne høstbilder!

  2. Ruth sier:

    Joa, jeg ser jo det. Men bildene var flotte de. Her har det regnet noen dager nå, men jeg planlegger sdtadig vekk en tur ut for å se på høstfargene. Ha en fin søndag.

  3. Tuppemormor sier:

    Koselige bilder, og jeg lurer på «månen», tilfeldig forbipasserende, eller…

  4. Ja, jeg ser jo «månen» 😀 Flotte bilder og vakre ord. Inger Hagerup har gitt oss mange flotte ord.

    Jeg har forresten en liten overraskelse til deg på bloggen min i dag. Ønsker deg en fin uke!

  5. BirtH sier:

    …. og snart vandrer oktober ut av året … Akkurat nå solskinn og nysnø her. Regner med at det det er sånn i Tromsø også. Skal forresten en tur nordover senere i uka. Gleder meg stort til å treffe familien; det er sååå lenge siden sist!
    Klærne til gammeltantebarnet var fortreffelig! Ser fram til neste omsøm fra deg!

  6. yvonne sier:

    Härliga bilder när löven ännu satt kvar på träden!

  7. viola sier:

    Vakkert! 🙂 nå har de nok forlengst falt ned, bladene, og det minner meg jo på at det var en god tid siden sist jeg var innom her..

    Så nydelig de heklede tingene under her! 🙂 søtt!

    Ha en god helg, klem fra meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

