Nyttårsfortsetter

IMG_5231Nyttår er ettertankens tid.  Og dette gjelder også denne bloggens fremtid.  Det siste halvåret har det gått litt hompetihomp med mine innlegg.  De er meget sporadiske, og jeg ser at jeg skylder på min forholdsvis nyblivne pensjoniststatus.  Men jeg lurer på om forklaringen like mye er at jeg ikke er helt fornøyd  med bloggens form og innhold.  Mye har jeg skjedd siden jeg opprettet bloggen for snart 50000 besøk siden.  Jeg mener at jeg har lært mye underveis, og mitt fokus har nok også endret seg noe.  Jeg er heller ikke helt fornøyd med navnet på bloggen.

IMG_5288

Så det jeg nå lurer på, er om jeg skal bytte navn på denne bloggen, eller om jeg skal legge den brakk, og starte på en ny. Har god backing i eldstesønnen, som sikkert kan hjelpe meg med begge deler.  Han er perfeksjonist, og anbefaler at jeg skal legge mer arbeid (les: kvalitet) i hvert innlegg.  Akkurat der er jeg ikke helt enig, jeg ligger nok mer på spontanlinja 🙂  Mine tanker om nytt navn ligger da også i den gata.

På den annen side: Dersom  jeg endrer navn, eller starter en ny, så er jeg redd for å miste kontakten med noen av mine gode bloggvenner som har kommet til underveis på denne bloggen.  Og det vil være trist.  Så jeg tenker og teller på knappene.

IMG_5252

Uansett hva det blir til, så vil jeg takke alle jeg har hatt kontakt med gjennom 2012, for trivelige og berikende kommentarer.  De har jeg satt stor pris på.  Og jeg håper på mye trivelig og lærerik bloggkontakt også i det nye året året vi nå har startet på.

IMG_5279

Julen og nyåret tilbringes på Gran Canaria i år også sammen med min lille familie.  Jeg ønsker dere alle et veldig godt  og lykkebringende nytt år!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Nyttårsfortsetter

  1. Ellen sier:

    Jeg håper du fortsetter å blogge. Jeg er trofast leser og prøver alltid å legge igjen en kommentar hos deg. Jeg har hatt et dårlig blogg-år selv men har tenkt å opprettholde den, åkke som. Jeg liker å ha den som en slags bildedagbok for meg selv så selv om jeg ikke har så mange lesere og sjeldent har kommentarer så har jeg ikke tenkt å slutte. Vi holder da ut en stund til ikke sant.

    Jeg ønsker deg et godt nytt år og jeg vil iallefall fortsette å lese bloggen din!

  2. Orlaug sier:

    Godt nytt år!
    Heller labert bloggår her òg, og tanken på å slutte har til tider streifa meg.Har iallfall bestemt at no vert det enten eller…….enten må eg vere meir aktiv, eller så kan eg gje meg. Veit at eg vil sakne den òg, spesielt kontakten med andre bloggarar. Konklusjonen er at eg gjer eit forsøk til…)

  3. viola sier:

    Hei sann, ble så glad for din kommentar! 🙂 og Godt Nytt År!! =)
    Du er i et mer varmt strøk av vår jord ser jeg 😉 så artig å se disse bildene, fine er de også! 🙂
    flott utsikt på balkongen! har du badet også??
    Takk selv for alle de hyggelige kommentarene gjennom året.. blir spennende å se om du får
    en ny blogg, selv om jeg synes denne bloggen er fin som den er.. men om du skifter blogg, gi meg et vink i form a en kommentar eller mail, slik at jeg kan finne tilbake til deg! :))

    Stor klem også fra meg! 🙂

  4. BirtH sier:

    Tusen takk for kommentar, og godt nytt år til deg også!!
    Jeg håper du velger å fortsette med blogging. Kanskje jeg også blir inspirert hvis du som «gammel kjenning» er aktiv 😉 Jeg synes innleggene dine er fine, og spontaniteten skal man ta på alvor. Dessuten er det veldig hyggelig med nye digitale kontakter.
    Ser at du tilbragte jula i sydlige strøk, mens jeg var i Tromsø og feiret nyttår. Jeg liker Tromsø by! Snart er det filmfestival …
    Ha en fin dag!

  5. Ruth sier:

    Jeg har tenkt samme tanken egentlig og jeg skjønner godt hva du mener. Men du an aksje forandre og ominnrede denne bloggen? Eller du legger igjen link på et innlegg her inne sånn at vi finner deg. Vi vil jo ikke miste deg vi heller.

Legg igjen en kommentar

