Shopping, soling og spaserturer

IMG_5321

Det er nyttåssalg her på Gran Canaria også, og dette her har jeg «fyndat».  Innkjøpt på det nyeste shoppingsenteret i Arguinneguinn.  Et senter som bærer preg av krisa, da mer enn halvparten av flotte butikklokaler står tomme.  Men noen få er altså fortsatt i drift, og har bra saker i reolene.

IMG_5369

Dette var en gang et flott lite havsbasseng, som ble fullstendig rasert av storstormen her nede for et par år siden.  Bildet er tatt ved fjære sjø, så det ser ekstra stusslig ut.  Den personen som ligger på solseng på kanten, mener jeg bestemt jeg har sett på akkurat den plassen hver eneste gang jeg har vært her nede.  Så jeg lurer på om det er en særdeles ihuga soltilbeder (håper han bruker god solfaktor), en uteligger, eller om det har andre forklaringer.

IMG_5368

Dette er litt av promenaden mellom Arguinneguinn og Patalavaca.  Høyt og luftig, så jeg våger ikke å kalle det for strandpromenade.

IMG_5376Og her er siste delen fram mot hotell Donana, hvor jeg oppholder meg akkurat nå.  Som dere kanskje kan se av bildet, så er her mye muligheter for å få på seg sandalan og komme seg ut på tur.  I fjellet, langs fjæra, eller midt i mellom, på promenaden.

Dette innlegget ble publisert i Feriehus. Bokmerk permalenken.

3 svar til Shopping, soling og spaserturer

  1. BirtH sier:

    Jeg kjenner at jeg kunne tenkt meg en tur dit bildene viser her jeg sitter i sofakroken heime og hører det drypper fra taket ….
    Var forresten i Tromsø og feira nyttår i år også. Så faklene som dannet 2013 i fjellsida.
    Ha ei god uke! Ser fram til flere blogginnlegg fra deg!

  2. Diddis sier:

    Ååå så herlig den veranda-promenaden var!
    Noe annet enn glattisen på østlandet…
    Så bra at du fortsetter med bloggen, jf nyttårsfortsettene.

  3. viola sier:

    Herlige skjorter! og hvilken lang promenade.. 🙂

Legg igjen en kommentar

