Mine gode hjelpere

IMG_5512Mine gode naboer har tatt inn posten min, omadressert bankkort, sett etter leiligheten min, og sluset arbeidsfolk ut og inn mens borettslaget skiftet vinduer og verandadør mens jeg var bortreist.  Maken til mine naboer finnes ikke!

IMG_5517

Nye gardiner kom raskt på plass, og mine gode hjelpere har vært invitert hit på en særs trivelig boknafiskmiddag.  Gjennom mine nye vinduer skuer jeg fornøyd ut over en herlig og lysblå marshimmel!

IMG_5510 IMG_5511Og hva passer bedre som presang til gode naboer, enn slike salt-og pepperbøsser? Bøssene er kjøpt i Agüimes.  Jeg vet ikke om de er laget slik med hensikt, men de blir ganske vakkelvoren når de står aleine 🙂

Dette innlegget ble publisert i Nord-Norge. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mine gode hjelpere

  1. Det er godt å ha gode naboer! Jeg er like heldig som deg. Når jeg har vært lenge bortreist står det til og med friske blomster på bordet. Koselig 😉

    Har faktisk sett lignende salt & pepper bøsser her i Norge, men de var i sort og hvitt og sto dessuten stødig hver for seg. Lurer på om det var på en restaurant.

Legg igjen en kommentar

