Merhaba! Tyrkia.

IMG_5976Kusadasi var også et spennede bekjentskap.  Stedet er en stor idyll, litt 1001-natt, men dessverre også litt ødelagt av altfor påtrengende selgere, hvor du enn snur og vender deg.

IMG_6053Jeg kjøpte med meg litt småpresanger, som disse pungene med vern mot «det onde øye», og bokmerker til mine lesende venner.

IMG_6056Og så ramlet jeg inn i en kjolebutikk,med en meget dyktig selgerdame.  Så jeg endte opp med et par pyntekjoler, som jeg helt sikkert betalte alt for mye for.

IMG_5968Den eneste gråværsdagen på rundturen var da vi lå i Istanbul.  Det var forøvrig en søndag, så den store basaren var stengt.  Og da jeg hadde vært i byen tidligere, og fått besett meg både i den blå moskeen og i Topkapi-palasset, så valgte jeg meg Istanbul som den eneste havnen hvor jeg ikke gikk i land på denne turen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

1 svar til Merhaba! Tyrkia.

  1. business sier:

    There is definately a lot to know about this subject. I like all the points you made.

Legg igjen en kommentar